2017. augusztus 9., szerda

237. Rész

x--- Zayn Malik ---x


- Ne - elnevetem magam és csak bámulok Dannyre. - Baszki ember! - Magamhoz húzom és átölelem.
- Én is örülök neked tesó - hallom, hogy nevet de szerintem nem fogja fel mennyit jelent ez nekem. Mikor nem engedem őt el akkor talán megérti mert kicsit szorosabban ölel de leszarom, ha emiatt beszól. Nem voltam otthon karácsonykor, nem voltam otthon több hete... hónapja. Nem láttam őket és most itt van és ez rohadt jó érzés.
- Engem miért nem ölelgetsz soha sem így? Látod, ezért vagyok én jóba Zoeval, mert egymásnak maradtunk - Értetlenül nézek fel, egyenesen Xavierre.
- Szopattok - elröhögöm magam és őt is megölelem.
- Szilveszterkor bulizni kell, és nem hagyhatsz ki minket - tárja szét a karjait Xavier. - Mehetünk? - Mutat a lépcső felé.
- Persze - a hajamba túrok és értetlenül nézek rájuk. Túl jó barátaim vannak... én meg még valamelyik nap azon gondolkoztam, hogy mennyi morzsolódott le de nem számít. Rohadtul nem számít ha ők ketten itt vannak mellettem akármiben . - Jó ez a hely - közlöm velük, hátha számít nekik, hogy mit gondolok. Persze, tudom hogy számít de akkor is... ha már ilyen random megszervezték a szilveszteremet, a legkevesebb amit tehetek, az-az hogy elmondom mennyire tetszik.
- Ja, kérlek ne verj meg. Vannak dolgok amiket nem lehet máshogy elintézni - Xavier megvonja a vállát és rámutat egy ajtóra. Értetlenül nyitok be, és ott maradok a küszöbön. Itt a banda... mögöttem van Xav és Danny. Itt van Danny csaja és Niall csaja. Térjünk a lényegre... két egyforma srác, egy kék haj, két szőke haj, egy vörös haj. Az egyik szőke miattam. A vörös miattam. De miért van a vörös mellett plusz egy szőke aki nem miattam van itt?! Egyszerűen bámulok Perrie és nem fogom fel mit keres itt, bámulok Zoera és nem hiszem el, hogy itt van Amszterdamban szilveszterkor. Azt még inkább nem hiszel el, hogy mellette ül Ethan.
- Hát... ebben a szobában is két felesleges szőke van - közlöm egy vigyorral. Ethan szimplán Zoera néz valami olyan tekintettel aminek van előzménye. Ő lehajtja a fejét és nem néz rám. Perrie pedig csak pislog.
- Szeretek kínos szituval kezdeni - hallom Larry suttogását az öccse felé.
- Woho - emeli fel a kezeit Danny belépve mellettem.
- Komolyan... itt mindenki híres egy kicsit, muszáj magunk között is kamuzni? Perrie lépj le, még oda érsz a barátaidhoz - lelegyintem őt le míg besétálok a kis szobába aminek az egyik fala csupa üveg és a buli alsó helyére lehet rálátni. Szeretem a privát bulikat amik nem privátak.
- Ez elég erős, nem? - A képembe sziszegi halkan, míg én bárpultnak dőlök.
- Az elég erős, hogy tönkre basztad az életem én meg mindig megsajnállak. Takarodj - biccentek az ajtó felé.
- Nem beszélhetsz így velem - sóhajt fel, mintha letudná nyugtatni magát.
- Oh, úgy beszélek veled, ahogy akarok. A nagyapám azt mondta csak a nőket kell tisztelnem mindenképpen de hogy te is csak egy hírnévre éhező kurva vagy... ebben szinte biztos vagyok - villantok rá egy lassú és fájdalmas mosolyt, látom hogy könny gyűlik a szemébe és megint jön az a rohadt kis érzés, hogy sajnálom őt. De átvert. Átszervezte az életemet, szerződésekre kényszerültem miatta és kamuzásra. Köze van Zoe elvesztésének ahhoz, hogy ő mit tett azért, hogy híresebb legyen a bandája. Ettől pedig a sajnálatom szánalommá alakul - Csak menj el - rázom meg a fejemet rá sem nézve. - Vagy én lépek le, komolyan. Legalább egymásnak ne kamuzzunk Perrie. - Minek?! Ő csal engem, én meg valakit jobban szeretek mint ő. Akkor a magánéletünket minek basszam el jobban?
- Erős volt - jegyzi meg Helena, miután Perrie becsapja maga mögött az ajtót.
- Felesleg, egy mínusz - mosolygok Ethanre. Ő Zoera néz, Zoe meg rám. Még csak meg sem ölelt. És nem, alapvetően nem akadnék ki ennyire azon, hogy a "pasija" vele van. Úgy viszont kiakadhatok, hogy tudom, hogy hallotta a dalokat amiket neki írtam és aztán elhozza ide. Így már jogosan akadok ki. A szemembe mondja, hogy nincs túl rajtam de ide hozza őt. - Bocs a csípős hangulatért, utálom a kamut - döntöm oldalra a fejemet, állva Ethan tekintetét.
- Beleszakadt abba, hogy leszervezze és megoldja ezt te meg egy farok vagy - Ethan feláll én pedig felvont szemöldökkel nézek rá. Zoe szervezte le? És volt olyan hülye, hogy elhívta Perriet és Ethant? Mi a fasznak?!
- Bukik az ilyen faszfej személyiségekre - vigyorgok rá könnyedén.
- Zayn - szól rám halkan Xavier. Semmi erőteljes megnyilvánulás, csak kimondja a nevemet. Halkan kér arra, hogy gondolkodjak. Egy probléma van ezzel, Zoen soha nem gondolkodtam, mindent ösztönösen csináltam vele. És most végig kéne néznem, hogy jopofizik a pasijával? Megtenném, ha nem tudnám hogy engem szeretem. Képes lennék elviselni és Perrie mellett megjátszani a boldog pasit... csak a rohadt bajom, hogy Zoe magának is kamuzik. Ethannek is kamuzik. Az egész kurva világnak kamuzik. De legalább barátok között ne tenné! Helena rám fintorog. Lauren pedig nem is engem néz, hanem Ethant. Ő meg felém lép egyet és veszi a levegőt.
- Közlöm veled, hogy agyonverlek, ha megpróbálod megütni - Ethan nem lepődik meg, de mindenki más igen. Én is meglepődök Laurenen. Főleg mivel utál... - Most mi van? Utálom ha valaki nem őszinte - vonja meg a vállát.
- Ez röhejes - csattan fel Ethan.
- Ja, az - mosolyodik el a lábaira Zoe. Valóban az. Szarul érzem magam a ténytől, hogy én úgy érzem Zoe a röhejes. Nem is ő, hanem inkább az amit csinál. Vagy amit magával csinál.
- Minek vagy vele, ha nem szereted? - Ki kell bukjon valamikor a kérdés, és a baráti körünk előtt semmit nem szégyellek. Ethan pedig rohadtul nem érdekel.
- Jó haver állj le, oké? - Förmed rám Ethan.
- Állíts le - mosolygok rá testhelyzetet váltva, szimplán a keresztbe rakott lábaimat most szét szedem.
- Oké, ennyi - áll fel Zoe megrántva a vállát. - Tök mindegy. - Jegyzi meg a földet nézve.
- Csak lépj le Ethan és had bulizzunk egyet. Azt nem akarom, hogy te lelépj - Zoe fintorogva néz rám, én meg rá. Tényleg nem akarom, hogy lelépjen. Csak Ethan takarodjon innen. Csak azt akarom, hogy felálljon és megöleljen anélkül, hogy akárki is megakarna ölni a szemével. Ethan egyenesen Zoera néz, látom, hogy súg neki valamit és Zoe arca semmit nem mutat. Pontosan olyan pókerarcot vág, mint amikor a családjával élt. És ez rohadtul megrémít. Lassan néz fel rám, kapok még tőle egy féloldalas mosolyt aztán újra a földet nézi.
- Semmi agresszivitás, nem kell a balhé - emeli fel a két kezét maga elé, de még mindig nem néz rám.
- Faszfej - köpi felém Ethan míg megfogja Zoe kezét és megindul kifele vele. Megfogja a kezét... és nem egy olyan szép romantikus vagy legalább drámai módon érten. Bár drámainak drámai az én szememben... mert ez rohadtul szorítás és az alkarját szorítja. Ráadásul előttem nyúl így hozzá és ebben semmi kedvesség nincs. Vagy valami, amit Zoe élvezhetne.
- Ha nem enged el most rögtön, megöllek - közlöm vele halál nyugodtan könnyedén beállva elé.
- Sajnálom - Ethan szemeiről máris váltok zöldre és Zoera. - Semmi gond, jó bulit. Megértem...
- Túl sokáig voltam veled ahhoz, hogy bejöjjön némi figyelem elterelés, cica - az utolsó szónál már Ethanre nézek. - Engedd el vagy tényleg megöllek. - Fintorogva emeli fel a kezeit én pedig elgondolkozom azon, hogy vajon képes lennék-e olyan ügyvédet felfogadni aki kihozza az ítéletet sima óvadékra mert azt úgyis kitudom fizetni.
- Te takarodsz, te nem mész sehova - mutat Ethanra, majd Zoera Danny.
- Fogjátok már be! - Zoe szimplán franciául kiabál rám, de mindenkinek szól. Kár, hogy aligha értik páran a szobában. Nézem a kissé megtört arcát aztán pár pillanat alatt visszarendeződik én pedig emlékeztetem magam mennyire kiakad a stresszhelyzetektől. A vitától és az agresszivitástól. Arrébb állnék, hogy fusson. De közben féltem őt Ethantől.
- Képes vagy itt hagyni? - Komolyan képes lenne itt hagyni? - Miatta? - Nem néz a szemembe, csak le a cipőjére. - Mit is hittem mi lesz a válasz? Vagy nem, vagy kamu... vagy az örök félelem - sóhajtok fel fintorogva az ablakon át nézve a bulizókat. Perrienél a félfasz énemet vetettem be, semmi olyant nem mondtam amivel össze tudnám törni huzamosabb időre. Lenézek Zoera és még az ötlet is fáj, hogy valami bántóbbat mondjak neki mint az igazság. - Jó - vonom meg a vállamat elállva ellőluk. - Boldog új évet! - Közlöm velük, de már csak hátra mondom miközben töltök magamban. Kamuzásban gazdag évet! Mindenkinek kamuzástól úszó újévet akarok kívánni. Hallom, hogy becsapódik az ajtó én pedig lehúzom a piát.
- Durva volt.
- Őszinte - közlöm Larryvel.
- Nem azt mondtam, hogy nem értem meg. De a barátom, és durva volt.
- A barátod, de még nektek is kamuzik mert engem szeret, de valami hülye fasszal mutatkozik inkább a miért is?! Ja igen, ő sem tudja - vigyorodom el lehuppanva a kanapéra. - Távozzon mindenki aki még kamuzni akar és nem bír őszinte lenni magával és a barátaival. Kösz - emelem fel a poharamat és újra meghúzom. Csak egy kurva ölelést... legalább csak megölelt volna. Sőt... az is elég lett volna ha három másodpercnél tovább képes a szemembe nézni.



x--- Zoe Fable ---x

- Mi a fasznak kell a barátaiddal lógni mikor ekkora faszfejek?!
- Ne beszélj róluk így! - Csattanok rá megállva az utca közepén. - A picsába is kurvára ne vedd őket a szádra! - Miért olyan rohadt nehéz felfogni, hogy ők a barátaim?! Túl sokat jelentenek mások szerint... de ők a családom.
- Jó, leszarom - hördül fel tovább menve. Én meg csak állok ott és nézek utána. - Gyere - szól rám én pedig megindulok, csak mert unom a vitát. Semmi kedvem vitázni. Rohadtul nincs kedvem vitázni. - Kurva kínos helyzetbe hoztál, ugye tudod?
- Kínosabb volt nekem - hördülök fel a szememet forgatva. Aztán kikerekedett szemekkel értetlenül nézek rá, mert hogy a keze a vállamon én meg a falnak csapódok.
- Azt hiszed ez ilyen kibaszott vicces? Megalázkodni minden egyes alkalommal a kedved miatt előttük?! - Csak meredek rá, aztán a kezére és végül újra rá.
- Ne... merj... meglökni - lassan ejtem ki a szavakat egymás után.
- Mert mi lesz? - a képembe hajol én pedig ellököm őt magamtól.
- Megvédem magam és akkor halott vagy - közlöm vele idegesen.
- Jó bocs - hördül fel ismét tovább lépkedve de én nem megyek. Képtelen vagyok menni ez... nekem ez nem megy. - Hey, sajnálom, oké? Szeretlek - végig simít a hajamon és a homlokomra nyom egy puszit. Nem értem... semmit nem értek. Az előbb a falhoz vágit minden kedvesség vagy szexuális túlfűtöttség nélkül és most azt mondja szeret. - Hallod, szeretlek? - A két keze közé fogja az arcomat, a szemeimbe néz én pedig elismétlem magamban a szót. Szeretlek. És csak nézek rá, meg azokba a rideg kék szemekbe. Szeret. De vajon miért? - Csak vegyünk ki egy szobát és nézzük meg azt a filmet amiért már vagy egy hónapja könyörögsz, rendben Zoe? - Én pedig csak biccentek egyet. Egy film majd elvonja a figyelmemet mindenről. A belsőmben lévő szégyentől is... remélem.



Új rész a Jades blogon.

4 megjegyzés:

  1. Eddig Zayn volt f'sz, most Zoe!Beteges a csaj, magát is elemezhetné!!

    VálaszTörlés
  2. Kezdem én is unni Zoe hülyeségét. Ez az Ethan gyerek egy... Áá nem is érdemes rá szavakat pocsékolni. Szegény Zaynt sajnálom csak. Perrie csalja de egy hülye szerződés miatt vele kell lennie. Zoe meg szimplán hülye.
    Már nagyon várom azokat a beígért boldog részeket :) Nagyon várom, hogy végre megint együtt legyenek. Csak nem tudom, hog Zoe megérdemli e ezek után Zaynt. Igaz, hog Zayn is meddig Perrievel volt pedig Zoe vele lett volna de... Ez nár sok.
    Sajnálom, hogy eddig nem írtam komit de ... Nah jó nem sok mentségem van max az idő hiány.
    Am nagyon szeretem még mindig a történetet és várom az új részeket. Imádás van!

    VálaszTörlés
  3. Szia Des!
    Hajaj ...
    Én nem is tudom...
    Lehet én reagálom a túlnál is túl de ez a szeretlek nem csak egy skmitsuk el a szart...szeretlek...
    Hanem...szeretlek....: minden azért van mert felbaszodik az agyam....de csak azért teszek dolgokat mert 'szeretlek' nek tünik... De ne legyen igazam.
    Zoé én értem, hogy a vitától és az eböl kifolyôlag következő feszültségektől és netán túl fajúlástôl már az 'ájulás' kerülget... És jobb úgy tenni mintha minden úgy lenne jól ahogy van... Ha már úgy nem lehet ahogy szeretnéd..
    De! Elég jô vagy a vilagnak, elég jô vagy a barátaidnak akik egybsn a családod is és a legjobb vagy Zaynek....tehát ha eljön a pillamst hagyd hogy ellazitson, sodrodj Zayn árjával ês legyetek boldogok....igen tudom nem megy ilyen egyszerűen, de erőssek és bátrak vagytok főleg együtt és mennk fog ez....
    Megérdemlitek a boldogságot, ês egymást...egymás mellett lehettek igazán boldogok.
    - Zayn keservesen adom a gondolatmeneted ês egyetértek a cselekedeteiddel...

    Nagyon szépen köszönöm hogy ezt a részt is olvashattam!
    Kiváncsi várom a következő részt!

    Des, kitartás!

    Imádlak ám <3

    VálaszTörlés
  4. Hali!

    Ethan azonnal takarodj Zoe közeléből mert megöllek. Érted?! És ha még egyszer erőszakosan érsz hozzá vagy kellemetlen helyzetbe hozod, már a sírban leszel!

    Zayn rohadt egyszerű lett volna fogod magad azt Ethant kibaszod az ajtón Zoet meg magadhozláncolod.

    Danny mit mondtam? Hozd.Össze.Őket. És erre mi van??? Kurvára nincsenek együtt!! Siess már baszki.

    Imádtam de most már igazán összeköthetnéd őket :/❤❤szeretlek várom a kövit! Puszii❤❤❤:333

    VálaszTörlés